
Informace o nás
Podnikání v oblasti organizačního a ekonomického poradenství bylo zahájeno v březnu roku 1991. Postupem doby byli najímáni první zaměstnanci a činnost byla rozšiřována do podoby kompletních služeb účetního a daňového charakteru. Činnost byla prováděna malým týmem 5 zaměstnanců JUDr. Pavla Švarce v rámci jeho podnikání fyzickou osobou až do rozhodnutí převést veškeré obchodní aktivity na právnickou osobu.
Pro tento účel byla využita akciová společnost (tehdy s názvem BONANZA, a.s.), kterou JUDr. Švarc před lety založil spolu se svým britským obchodním partnerem S.N.Westonem a Dětským domovem pro děti do 3 let v Ostravě za účelem provozování herních středisek hry bingo.
Akciová společnost byla v roce 2005 přejmenována na Intras Consulting, a.s. a JUDr. Švarc, v té době již jako jediný akcionář, na ni převedl veškeré své stávající aktivity v rámci poskytování služeb ekonomického charakteru.
Společnost považuje za své poslání poskytovat vysoce kvalitní zpracování administrativních úloh za zlomek obvyklé výše nákladů na klientovy vlastní zdroje.
Typickým klientem společnosti je výrobní nebo zpracovatelský podnik s 30 až 50 zaměstnanci, se zahraniční majetkovou účastí. Intras Consulting, a.s. se snaží asistovat již u zrodu nápadu zahraničního podnikatele přenést část svých podnikatelských aktivit do České republiky, pomáhá se založením české provozovny nebo společnosti a přebírá odpovědnost za ekonomické záležitosti. V současné době pracuje ve společnosti 21 zaměstnanců a další pracovníci jsou ad hoc najímáni na příležitostné práce.
Společnost je registrována v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddíle B, vložka 2297. Byly jí vydány dva živnostenské listy, a sice pro (i)činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence a dále pro (ii) činnost podnikatelských, finančních, organizačních a ekonomických poradců. Dále v souladu se zavedenou praxí jí byla do obchodního rejstříku zapsána činnost daňového poradenství, již společnost vykonává na základě stanoviska Komory daňových poradců České republiky.
Principy
Profesionalita
Využíváme více než patnáctiletých zkušeností v oboru účetního poradenství a bohaté praxe ve finančním řízení výrobních podniků. Specializujeme se na malé a střední podniky, jsme připraveni na aktivní spolupráci se zahraničními klienty a zahraničními zakladateli tuzemských podniků.
Komplexnost
Naše služby zahrnují kompletní účetní servis, úplné zpracování mzdové a personální agendy, zpracovávání povinností vůči statistickým orgánům, poskytování manažerských výkazů a reportů, správu veškerých daňových povinností, daňové poradenství a ad hoc poradenství a analýzy.
Legální postupy
Při své práci pečlivě věnujeme pozornost legálnosti uplatňovaných postupů, průběžně sledujeme vývoj souvisejících právních norem a aplikujeme přijaté změny v praxi. Dbáme na ochranu klienta před případnými sankcemi nejen důsledným postupem, ale i dostatečným pojištěním.
Aktuální zdroje
Vydáváme nemalé prostředky na obnovu informačních zdrojů a profesní školení pracovníků. Pravidelný up-grade všech verzí námi používaného SW je samozřejmostí.
Sofistikovaný software
Používáme zejména SW Info Office dodávaný, spravovaný a rozvíjený společností H-info s.r.o. s moduly ekonomický systém, mzdy, obchodní databáze, výroba, zakázky a dále analytický program Lithium.
Pro daňovou evidenci udržujeme program Pohoda a hlavním zdrojem aktuálních předpisů je vedle sbírky zákonů i program Účetní poradce. Pochopitelně jsme připraveni na zavedení dalšího účetního programu, pokud by to bylo vyžadováno naším klientem.
Individuální přístup
Ve své práci předně chceme vyjít vstříc potřebám klienta. Hledáme a navrhujeme nová řešení a atypické postupy pro zjednodušení a vyšší efektivnost. Obsah spolupráce a cenu za služby určujeme na základě výsledků analýzy potřeb klienta.